2010. június 15., kedd

1975-ben felvettek a Hungarotexbe

úgy éreztem, hogy ennél jobb dolog már nem is történhet velem. A Reklám (propaganda osztály) akkor az épület 7. emeletén volt, az asztalom pont a sarokban áll, előttem a Gellérthegy, alattam a Szép utca és Kossuth Lajos utca sarka, nagyon tetszett a dolog.
Szép munkát kaptam, én szerkesztettem és állítottam össze az International Textiles (a Tekstájszban) azaz a Hollandiában készült, rangos nemzetközi textil szaklapban megjelenő 12 oldalas Hungarotex hirdetést.
A hirdetést a Cég úgynevezett Re-Printként (utánnyomásként) is megrendelte, így lett a 12 oldal hirdetésből reprezentatív 12 oldalas prospektus összesen 4000 példányban.

Az adott kor totál elszállt áraira jellemző, hogy a profi módon kiadott, Hollandiában fotózott gyönyörű prospektus (az én kiutazási költségemmel együtt is) kevesebbe került, mint az import műnyomó papír ára üresen! Micsoda szerencse!

Nagyon sajnálatos, hogy az elmúlt hosszú évek során egyetlen példányom sem maradt ezekből a gyönyörű munkákból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése